Inschrijfperiode Futureproof Capels Senior Open 2023 geopend

CSO foto

Inschrijfperiode voor deelname aan de 12de editie van het Futureproof Capels Senior Open 2023 is geopend

Vanaf 1 maar jl. kan er weer worden ingeschreven voor deelname aan het grootste meerdaagse golfevenement in Nederland voor teams. Het is alweer de 12de editie van  dit prestigieuze nationale open golftoernooi voor senioren (50+).

We nodigen u dan ook van harte uit om met ons samen er weer een fantastisch toernooi van te maken op de weer voor u speciaal gereserveerde zonnige dagen in de maand juli:

vrijdag 7 tot en met zondag 9 juli 2023

Wederom is er voor gekozen om de twee rondes als shotgun in drie dagen te spelen. De starttijd op vrijdag en zaterdag zal om 12 uur zijn.  De startijd op zondag zal om 11 uur zijn.

Ook dit jaar schenken we extra aandacht aan de prestaties van de groep supersenioren (65+). Net als in 2022 is er daarom besloten om bij het bepalen van de deelnemers aan de finaleronde op zondag - naast de 3 beste bruto en 1 netto teams - ook het beste bruto supersenior team van elke categorie (DD, HH, Mix) van de vrijdag en van de zaterdag te plaatsen.

U kunt zich inschrijven via de website: www.seniorgolfopen.nl

Mocht u vanaf 2021 niet meer hebben deelgenomen dan moet u zich opnieuw registreren. Het door u aangemaakte wachtwoord zal gekoppeld worden aan uw GSN nummer. Dit nummer begint met NL en is terug te vinden op uw digitale NGF pas.
Alleen oud-deelnemers uit de jaren ’21 en ’22 kunnen nog gebruik maken van hun bestaande inlogcode.

De vereiste handicap en het maximale aantal deelnemers  blijft gehandhaafd op resp. 28.0. en 216.

Als het maximum aantal inschrijvingen is bereikt wordt er automatisch een wachtlijst aangelegd. Dat maakt u niet kansloos voor deelname. Afzeggingen (soms last minute) zijn er elk jaar!

Het inschrijfgeld bedraagt € 35 p.p. exclusief €41 greenfee p.p. voor niet/leden van golfclub Capelle. Leden met een weekkaart, die op zaterdag de eerste wedstrijd willen spelen, of weekendkaarthouders die beslist op vrijdag de eerste wedstrijd willen spelen, betalen ook €41 p.p. greenfee.

Uw inschrijving is pas geldig als uw inschrijfgeld en eventuele greenfee is voldaan. Komt u op de wachtlijst terecht, dan betaalt u pas wanneer u wordt uitgenodigd om deel te nemen.

Wij verheugen ons nu al op uw komst en mooie senior golfdagen op onze uitdagende golfbaan in juli: vrijdag 7, zaterdag 8 en zondag 9 juli 2023.

Heeft u naar aanleiding van deze aankondiging nog vragen, dan kunt u een email sturen naar: info@seniorgolfopen.nl

Met vriendelijke golfgroet,
Organisatie Futureproof Capels Senior Open 2023