Ontbijtwedstrijd 27 juni

Ontbijtwedstrijd

Beste allemaal,

Vorig jaar hebben wij de ontbijtwedstrijd na lange tijd weer op de kaart gezet met een geweldig resultaat. Het was een super gezellige wedstrijd.

Maximaal 3 stokken en een putter in de tas, lekker vroeg beginnen - shotgun om 06:00 uur en een heerlijk ontbijt halverwege na 9 holes in het clubhuis.

De wedstrijd vindt plaats op zondag 27 juni en de wedstrijdleiding is in handen van Ingrid Janssen en Paul Hollman

De prijswinnaars van vorig jaar hebben iets te verdedigen en daarnaast is het gewoon een hele gezellige wedstrijd. Doen jullie ook mee? Dat zou gezellig zijn en de mensen van Restaurant Mulligan vinden het ook fijn. De baan is prachtig 's ochtends vroeg.

Schrijf daarom snel in via de website. Voor eventuele vragen weten jullie ons te vinden.

Met vriendelijke groet,

Golfclub Capelle