Het bestuur complimenteert de Seniorencommissie

Beslist een prima stuk werk dat de Seniorencommissie heeft neergezet met de Senioren Strokeplay- en Stablefordkampioenschappen. Deze kampioenschappen zijn verspeeld op vrijdag 12 en zaterdag 13 juli 2013.

Met een spelersveld van 60 personen, op beide dagen professioneel werkende starters op de 1e teebox, wedstrijdleiding in de baan die, soms vergeefs, trachtte slowplay tot een minimum te beperken, kunnen we niet anders dan zeggen: golfcapje af!

Ook golftechnisch hoogte- en dieptepunten, die laatste  noemen we niet maar wel het rondje van 73 door Jan Prins op de eerste dag. Chapeau!

Natuurlijk heeft het weer een handje meegeholpen maar het enthousiasme van de wedstrijdleiding is overgeslagen op de spelers en dat heeft de toon voor deze kampioenschappen gezet.  Na een vrolijke prijsuitreiking zorgden Strokeplaykampioenen Mirella van Iperen en Ruud van Leeuwen nog voor een extra toefje (zeg maar toef) slagroom op de taart door alle aanwezigen te vergasten op een drankje op het zonovergoten terras.

Seniorencommissie: bedankt, het was goed!