Voorronde Old Grand Dad toernooi 8 mei 2013

Het is weer zover: op woensdag 8 mei a.s. is er weer de voorronde van het Old Grand Dad toernooi 2013 op onze club.
De wedstrijd staat open voor de donateurs van de OGD-club en diegenen die zich als lid willen inschrijven.

De 'Stichting Old Grand-Dad Club Nederland', zoals de officiële naam van deze golfclub van golfende grootvaders luidt, verleent, naast een 'leuke golfdag voor grootvaders', 'steun aan instellingen welke zich belasten met de verzorging van misdeelde kinderen, zowel op fysiek, psychisch als sociaal gebied'.

De best geklasseerde negen deelnemers van deze dag plaatsen zich voor de regio finale op de Woeste Kop, op 1 juli a.s.

U kunt zich tot zondagavond 5 mei inschrijven!

Tot 8 mei a.s.

Paul Versluis
Clubconsul OGD

Voor meer informatie over de Stichting Old Grand Dad Club kijk op: www.oldgranddad.nl