De IJspegeltrofee

De laatste wedstrijd van de IJspegeltrofee is zondag onder uitzonderlijk warme omstandigheden gelopen. Van de 4 geplande wedstrijden moest alleen de eerste wedstrijd afgelast worden wegens de regen. Deze winter geen sneeuw en ijs.

Alle 3 overgebleven wedstrijden konden zich verheugen in een maximaal aantal deelnemers. De eclectic spelvorm zorgde steeds weer voor nieuwe kansen. Vooral deelname aan de wedstrijd in januari heeft de spelers veel punten bezorgd. Met de wintergreens en rustig weer zijn er toen 'monsterscores' gehaald. Toch heeft Coby Solleveld deze score gisteren nog weten te verbeteren. Zij heeft de IJspegelbokaal gewonnen met een score van 52 stableford punten. Tim Kuiper is tweede geworden met 51 punten en Irene van Leeuwen behaalde de derde prijs met 49 punten.

Hans Kraak is de  winnaar van de dag geworden met 37 Stableford punten. Peter Booster werd tweede met evenveel punten. Irene van Leeuwen derde met 36 punten.

Het winterseizoen voor de Weco is hiermee afgesloten, de weergoden waren al zover!