Programma Golfweek 2014

Binnenkort is het weer zover! De Golfweek 2014 wordt gehouden van

maandag 25 augustus tot en met zondag 31 augustus.

Ons thema is 'Italiaans'. We hopen u in deze golfweek in een zonnige zuidelijke en feestelijke stemming te brengen met leuke verrassingen, een uitgebreid wedstrijdprogramma en veel speelplezier op onze golfbaan. En natuurlijk een gezellige nazit, waarbij ons restaurant de maaltijden verzorgt en muziek uiteraard niet ontbreekt.

Dit is het programma van de golfweek.

maandag 25 augustus is voor de clubhandicappers en de social mix. Zij openen de golfweek met een shotgun wedstrijd, die start om 12.45 uur. De wedstrijd wordt georganiseerd door de ClubHandicapCommissie en de Social Mix.

dinsdag 26 augustus heeft de Damescommissie voor u haar inmiddels bekende en succesvolle golfweekwedstrijd op het programma. Ook deze shotgun start om 12.00 uur.

woensdag 27 augustus organiseert de Herencommissie een bijzondere wedstrijddag met een shotgun die aanvangt om 12.00 uur.

donderdag 28 augustus is gereserveerd voor de bedrijfsleden. Deze feestelijke Bedrijvendag, samen met de bedrijfsdeelnemers van Hitland, start om 13.30 uur.

vrijdag 29 augustus verzorgt de Golfweekcommissie de befaamde Rabo Member Guest wedstrijd. De shotgun wedstrijd begint om 12.00 uur.

zaterdag 30 augustus is er een wedstrijd waarin flights van jeugdleden zullen spelen tegen flights van de oudere leden. Deze dag wordt georganiseerd door de Jeugdcommissie en de wedstrijd vangt om 12.00 uur aan.

zondag 31 augustus sluit de Wedstrijdcommissie met een bijzondere wedstrijd het wedstrijdprogramma van de Golfweek af. De shotgun start om 12.00 uur.

U kunt zich voor de wedstrijden als volgt inschrijven.

Log in op het Ledengedeelte van onze website en ga bij Wedstrijden naar de Wedstrijdkalender. U vindt er alle wedstrijden van de golfweek met specifieke informatie over elke wedstrijd. U kunt zich daar voor iedere gekozen wedstrijd inschrijven en vermelden wie uw teamleden zijn. Het inschrijfgeld bedraagt € 7,50 per persoon per wedstrijd.

Het inschrijfgeld kunt u betalen bij de wedstrijdtafel voor of op die dag.

Meer informatie over de wedstrijdformule kunt u vinden bij de inschrijving van de golfweek. Voor elke wedstrijd zijn gasten welkom. Zij betalen 15 euro greenfee.

We verwelkomen u graag in de golfweek.

Met vriendelijke groet
De Golfweekcommissie 2014

De Golfweek 2014 wordt gesponsord door: