Herfstkamp 2015 voor de jeugd

Van 19 tot en met 21 oktober werd in Oosterhout het Herfstkamp georganiseerd voor onze jeugdleden. In het groepsonderkomen, genaamd het Schiedamse Schoolbuitenhuis, verbleven 15 jeugdspelers en 5 begeleiders om te golfen op golfbaan Bergvliet en lol te maken in en rondom het Schiedams Schoolbuitenhuis.

De ontvangst op golfbaan Bergvliet was erg gastvrij met veel enthousiaste reacties op de komst van onze jeugd. Een aantal spelers liep 18 holes, sommigen 9 holes en de beginners mochten op de par 3-baan voor het eerst de baan in. Golfen leer je tenslotte in de baan!!

Na het golfen werd er gepingpongd, gevoetbald, er werden spelletjes gedaan en op dinsdagavond was er bovendien een zeer geslaagde Bonte Avond. Uit eerste hand hebben we vernomen dat alle kinderen het enorm naar hun zin hebben gehad! Hiervoor gaat veel dank uit naar de organisator Robert Jan Daniëls en de begeleiders Mascha Bos, Yvonne de Waard, Renate van Zanten en onze jeugdpro Dennis Hardenbol.