Inschrijving Rijnmond Region Trophy 2015 geopend!

De spelersselectie zal evenals vorig jaar keihard zijn. Gekeken wordt naar prestaties in het seizoen 2015 tot dan toe. Regelmatig in de buffer of nog beter boven de buffer scoren is één van de meetcriteria voor de Rijnmond commissie om tot een verantwoorde opstelling te komen.

Speeldata:

4 oktober 2015

Capelle

Ontvangst 08.30

Start 09:30

11 oktober 2015

Kralingen

ntb

18 oktober 2015

Oude Maas

ntb

Spelvorm:

De maximale handicap voor deelnemers is 24.0. De minimale leeftijd voor deelname is 21 jaar. Een team bestaat uit 4 dames en 8 heren. De teamsamenstelling kan in theorie iedere wedstrijddag anders zijn. De spelvorm is netto Strokeplay. De totaalscores van de teams per wedstrijddag bestaan uit de 11 beste netto scores per team.

Prijzen per wedstrijddag:

Beste Bruto score
Beste 3 Netto scores
2x Neary (dames & heren)

Het inschrijfgeld voor de individuele deelnemer bedraagt  € 15,-- per wedstrijd, bij aankomst op locatie op de wedstrijddagen te voldoen.

De commissie roept eenieder op zich in te schrijven op de bekende wijze op onze website
vóór 15 september 2015.

Geef bij de mededelingen aan op welke dagen u beschikbaar bent, dit kunnen meerdere data zijn. Het is echter niet vanzelfsprekend dat u wordt ingedeeld.

Met vriendelijke groet,
Namens de Rijnmond Commissie,