Trolleys het hele jaar toegestaan

Afgelopen zomer is er een proef gedaan met het permanent toelaten van trolleys in de zomer. Deze proef is succesvol verlopen. Daarom heeft de baancommissie besloten dat niet alleen deze zomer maar ook tijdens de winterperiode (tot eind maart 2016) trolleys altijd worden toegestaan.

Het gaat hier om een proef, die als de omstandigheden daar aanleiding toe geven, tussentijds gestaakt zou kunnen worden. In het voorjaar van 2016 vindt een evaluatie plaats.

Voor veel leden is het toelaten van trolleys een uitkomst omdat dragen voor hen moeilijk of niet mogelijk is. Zij kunnen nu ook bij minder goede baanomstandigheden blijven golfen.

Wij vragen wel aan iedereen die kan dragen dit zoveel mogelijk te doen en aan hen die gebruik maken van de regeling de baan zoveel mogelijk te ontzien. Met uw medewerking kan het toelaten van trolleys ook in de toekomst wellicht mogelijk blijven.

De Baancommissie