Zomerlidmaatschap 2016

Drie maanden golfen op de Capelse Golfbaan in juni, juli en augustus 2016 voor iedereen van 25 tot en met 55 jaar voor slechts € 275,- per persoon

Interesse?

Voor het online aanmeldingsformulier - klik hier

U kunt ook contact opnemen of langskomen bij het secretariaat van de Golf & Country Club Capelle aan den IJssel. Telefoon 010 – 44 22 485 of per e-mail: info@golfclubcapelle.nl
Wij staan u graag te woord!

De spelregels voor het Zomerlidmaatschap zijn als volgt:

• Het Zomerlidmaatschap is mogelijk voor iedereen van 25 tot met 55 jaar, is strikt persoonlijk en is niet overdraagbaar.
  • Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
  • Spelen is mogelijk indien u tenminste in het bezit bent van een geldig NGF kaartje met minimaal GVB/Clubhandicap 54 of een Golfbaanpermissiekaart van de G&CCC.
  • Spelen is mogelijk op basis van beschikbaarheid, van maandag tot en met zondag, vanaf 15.00 uur.
  • U kunt starttijden reserveren 6 dagen voorafgaand aan de speeldatum via de caddiemaster, tel 010-44 22 337 of online vanaf 20.00 uur de avond daarvoor via de website van de vereniging: www.golfclubcapelle.nl.
  • U kunt per dag één starttijd reserveren voor maximaal één 4-bal.
  • U kunt, als u zelf gebruik maakt van het Zomerlidmaatschap, één ander niet-lid laten meespelen tegen betaling van een gereduceerd tarief, dat gelijk is aan het introductietarief.
  • U kunt deelnemen aan de beschikbare avond instuiven van de vereniging.
  • Wanneer u aansluitend besluit om lid te worden, wordt het bedrag aan contributie gedurende het jaar 2017 verminderd met € 200,-