Clubkampioenschappen Strokeplay 2017

Wie worden de club kampioenen dit jaar ? Hoe is je ranking in de club ? Geef je nu op voor de

STROKEPLAY-KAMPIOENSCHAPPEN  8 en 9 juli

De kampioenschappen zijn een unieke gelegenheid om je sportieve positie in de club te bepalen, door een uitdagende wedstrijd zonder handicap verrekening over 3 ronden voor dames en 4 ronden voor heren.

Het wordt dus de hoogste tijd om je op te geven om met elkaar de strijd aan te gaan en zo te bepalen wie er dit jaar DE KAMPIOEN van Capelle wordt.

We roepen alle leden (met een max. handicap van 28) op zich in deze strijd te mengen en de kans te grijpen de bokaal in de wacht te slepen.

Ook al schat je je kansen voor de 1e prijs laag in is meedoen leuk. Niet alleen om je relatieve positie binnen de club te verbeteren, maar ook om je handicap middels deze Q-wedstrijd te verlagen.

Bij veel inschrijvingen zal er zaterdag een cut worden gehanteerd en zo nodig zondag nog één.

Het lijkt nog ver weg!....maar, geef je nú al op voor de

MATCHPLAY- KAMPIOENSCHAPPEN op 23 en 24 september

Beide kampioenschappen (inclusief voorronden) worden gespeeld zonder handicap verrekening en het gebruik van een handicart is niet toegestaan.

Wij hopen dat het een spannende strijd wordt met veel deelnemers.

De Wedstrijdcommissie