Jeugdcommissie zoekt hulp

Beste leden en ouders van jeugdleden,

De jeugdcommissie van golfclub Capelle organiseert veel activiteiten voor onze jeugdleden. Dat doen we graag, maar het is niet altijd gemakkelijk om alle activiteiten soepel te laten verlopen door gebrek aan vrijwilligers.

We zijn dan ook op zoek naar mensen, die ons willen ondersteunen bij deze activiteiten: vele handen maken licht werk. Het hoeft niet veel tijd te kosten en de voordelen zijn duidelijk als u ziet met hoeveel plezier de jeugdspelers genieten van het golfspel.

Waar kunt u ons bijvoorbeeld bij helpen?

• De maandelijkse Justion Vrijdagavondwedstrijden (9 holes): markers en ondersteuning bij de organisatie van deze wedstrijden.
  • Glow in the dark-wedstrijd: organisatie en begeleiding tijdens de avond.
  • De matchplay  en strokeplay kampioenschappen voor de jeugd: organisatie en begeleiding op de wedstrijddagen.
  • Jeugdcompetitie: organisatie en planning.
  • De Golf Summer School (eerste week zomervakantie): organisatie en begeleiding.
  • Jeugdkamp (herfstvakantie): organisatie en begeleiding tijdens het kamp.
  • Jeugdcoach: begeleiden van groepjes jeugd tijdens de lessen of daar buiten.

In aanvulling op deze activiteiten wordt op zondag 20 augustus 2017 een Jeugd & Familiedag georganiseerd. Tijdens dit evenement willen wij jeugd, met hun ouders, enthousiast maken voor de golfsport en hopen we ook weer nieuwe (jeugd)leden te werven. Voor deze dag kunnen we ook ondersteuning gebruiken bij de activiteiten en de ontvangst van bezoekers.

Bent u enthousiast en heeft u (af en toe) tijd om te investeren in onze jeugd? Meldt u dan aan bij de jeugdcommissie via het secretariaat: secretariaat@golfclubcapelle.nl

Afhankelijk van de tijd die u beschikbaar heeft en uw interesses kijken we samen waar we gebruik kunnen maken van uw hulp. Bij voorbaat dank!

Jeugdcommissie Golfclub Capelle