Ruim € 49.000,- bijeengebracht op de Alpe d’HuZes golfdag

Dit jaar zijn de Rotterdam Fund Racers voor de 3e keer te gast geweest bij Golfclub Capelle om in het kader van Alpe d’HuZes geld in te zamelen.

Het golftoernooi dat heeft plaats gevonden op donderdag 11 mei 2017, was weer volledig uitverkocht. Naast het golftoernooi werd door Hans von Burg een clinic georganiseerd.

De samenwerking kwam in 2015 voor het eerst tot stand door de aanvraag van Norbert de Boer uit naam van de Rotterdam Fundracers die ‘powered by’ Rabobank Rotterdam naast vele andere initiatieven ook middels een golftoernooi geld inzamelen voor Alpe d’HuZes.

Door de jarenlange goede relatie die is opgebouwd met Rabobank Rotterdam (hoofdsponsor van Golfclub Capelle sinds 2008) en het enthousiasme van Norbert de Boer werden de handen al snel ineengeslagen om zorg te dragen voor een succesvol verloop van het golftoernooi.

Met de inzet van medewerkers en vrijwilligers van Golfclub Capelle, golf pro Hans von Burg  en het team van Restaurant Hole 19 is ook dit jaar weer een geweldige golfdag georganiseerd voor het goede doel; Alpe d’HuZes!

De organisatie is ontzettend trots op het feit dat er zoveel animo voor dit toernooi was en dat er maar liefst 130 deelnemers aanwezig waren. En dan natuurlijk ook nog eens dat fantastische bedrag dat bijeengebracht is: € 49.400,00 voor KWF!