Wordt u ook Marshal?

De Marshal is hét gezicht van de vereniging in de baan en is verantwoordelijk voor het gastvrij ontvangen van leden en bezoekers; de goede doorstroming in de baan en de controle op speelgerechtigheid en het naleven van de baanregels.

De Marshal werkt samen met de Caddiemaster en zij ondersteunen elkaar zodat het in de baan zo goed mogelijk loopt.

Gelukkig zijn er een groot aantal leden die zich vrijwillig als Marshal inzetten, maar er is natuurlijk altijd verloop en ook dit jaar is er behoefte aan versterking van het Marshal Team.

Wilt u de vereniging  helpen bij het vervullen dan deze leuke en belangrijke taak, dan kunt meer informatie krijgen of u opgeven bij de Marshal coördinator, Jan van der Wijngaart (email: janwijngaart@kpnmail.nl).