Een mooie baan met elkaar en voor elkaar

VRIJWILLIGERS GEVRAAGD!

Op een heerlijke winterse dag in februari was een betrekkelijk kleine groep vrijwilligers bezig om hand- en spandiensten te verrichten bij het verzamelen van ballen op de driving range en in de directe omgeving daarvan.

De kou trotserend en gewapend met het benodigde materiaal om de ingeslagen ballen uit de grond te peuren, manden om de ballen te verzamelen etc., werd in betrekkelijk korte tijd de driving range omgetoverd in een bijna paradijselijk schone omgeving!

Nou zijn er af en toe van die karweitjes waarbij helpende handjes meer dan welkom zijn. Eén van die klussen staat binnenkort voor de deur! En, u raadt het natuurlijk al, ook u bent daarvoor van harte uitgenodigd!

Waar gaat het om? Door de baan liggen her en der verspreid gigantische hoeveelheden afgewaaide takken. De greenkeepers hebben hiervoor nauwelijks gelegenheid om e.e.a. te verwijderen, want de baan moet natuurlijk weer in absolute topvorm verkeren als straks de competitie gaat beginnen en niet alleen voor deze spelers maar voor alle leden is het prettig om op een fraaie en goed onderhouden golfbaan te spelen.

Daarom deze oproep aan u allen om zich, vrijblijvend, op te geven voor deze 'groenploeg'. Dat kunt u online doen – klik hier.

Indien zo’n calamiteit zich voor doet, nemen we contact met u op.

Alvast hartelijk dank voor uw bereidheid!

Het Bestuur