Inschrijven - Golf-4daagse

Stapje voor stapje komt de Golf-4daagse naderbij. Het inschrijfsysteem via de website is inmiddels operationeel en de eerste inschrijvingen zijn binnen. Een aantal sponsoren heeft een bijdrage aan de Golf-4daagse toegezegd.

Het doel van deze vier dagen is er een gezellige boel van te maken in de baan, maar zeker ook in het clubhuis. Daarom zal er elke avond live muziek zijn en wordt er in overleg met de horeca gezocht naar passende maaltijden. Naast leuk en gezellig, zijn er ook qualifying wedstrijden waarin je je handicap onder druk kunt zetten.

De vier geplande dagen in augustus staan volledig ter beschikking van de Golf-4daagse. Dit houdt onder andere in dat er deze dagen geen andere activiteiten op de baan zullen plaatsvinden.

Binnenkort hoort u meer over de voortgang in de voorbereiding van de Golf-4daagse.

Schrijf je in op één of meerdere wedstijden - klik hier.