Pub Quiz vrijdag 26 januari

In het winterseizoen worden er op vrijdagavond in samenwerking met Hole 019 gezellige activiteiten georganiseerd in het clubhuis. Waarbij het doel is een gezellige avond maken, terwijl een drankje en/of hapje wordt gegeten. Hierbij nodigen wij u allen uit voor de 2e Pub Quiz:

Pub Quiz English Style (fish & chips!)

Vrijdag 26 januari 2018 vanaf 17:30 uur

Restaurant Hole 019

De 2e Pub Quiz zal worden georganiseerd op vrijdag 26 januari 2018. Voor hen die niet weten wat een Pub Quiz is hierbij een korte uitleg.
Er worden in een aantal ronden vragen gesteld over de meest uiteenlopende onderwerpen. Omdat de avond openstaat voor familie en vrienden zijn de vragen niet golf gerelateerd. Er wordt gespeeld in teams van 3 of 4 personen die je zelf van te voren kunt samenstellen of gewoon op de avond zelf.

Iedereen (ook vrienden, buren en verdere aanhang) zijn van harte welkom…..voor de kosten hoef je het niet te laten. Deelname is € 10,- per persoon (inclusief 4 consumpties).

Hoe meer deelnemers des te groter is de pot die het winnende team mag verdelen.

Kaarten zijn vanaf 7 januari 2018 te verkrijgen aan de bar van Hole 019 en op de avond zelf tot aanvang van de quiz.