Social Mix Special gaat weer van start

Het is weer zover, onze Social Mix Special gaat weer van start op vrijdag 18 mei a.s. Het is weer de hoogste tijd na een periode van uitval door de vrijdag competitie.

We hebben er zin in en hopen velen van u te mogen ontvangen, het gaat weer gezellig worden.

De baan ligt er stralend bij, alles is ontploft qua natuur, nu de golfers nog.....kom naar de Social Mix en ga aan de slag, letterlijk en figuurlijk.

Tot 16 mei kunt u zich opgeven via de wedstrijd kalender, graag 9 of 18 holes aanvinken én de Special biedt ook altijd de mogelijkheid om met elkaar een 2 gangen menu te nuttigen, wel zo gezellig met elkaar een vorkje te prikken.

We geven alvast een voorproefje van het menu:

Hoofdgerecht

Asperges met  ham, eieren, boterjus

òf

Asperges met mootje zalm, krieltjes, en nog een mooi  nagerecht!

Wil iemand ècht geen Asperges dan is er altijd nog een mogelijkheid om à La carte te bestellen.

We komen er wel uit toch? (Wel even v.t.v aanvinken welk keuze menu). We zien u graag, tot 18 mei.

Groetjes van Social Mix Special