Verslag van de Vlaggenwedstrijd 27 april 2018

Ook dit jaar deden er ongeveer 60 enthousiaste leden mee aan de jaarlijkse vlaggenwedstrijd.

Met een stevige frisse wind en een waterig zonnetje ging men in flights van 3 van start, vanaf hole 1 met de uitdaging om met de beschikbare slagen, baan 69 plus playing handicap, zo ver mogelijk in de baan de vlag te plaatsen.

Dat lukte bij de meeste deelnemers heel goed, pas op hole 15 stonden de eerste vlaggen. Het overgrote deel van de deelnemers kwam pas bij hole 16, 17 en 18 tot het plaatsen van de vlag.

De grote winnaar van deze wedstrijd werd Rinus Commijs, hij had na 18 holes nog 1 slag over en moest door naar hole 1, waar hij als enige de vlag op de fairway kon plaatsen.

Tweede werd Anne Marie ten Raa, zij gebruikte haar laatste slag voor een put in de hole op 18.

Derde werd Peter de Munnik, hij plaatste de vlag op zo’ n 60 cm. naast de pin op hole 18.

De Neary voor de dames werd gewonnen door Hanny Geelkerken, bij de heren door Marco Noordam. De Leary bij de dames werd gewonnen door Titia Mouth en  bij de heren door Patrick Roraije.

De prijs voor de best/mooist geklede dame en of heer is gewonnen door het echtpaar Maria en Cecil Tjon Pian Chi.

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd.

Het was een geslaagde dag, de wedstrijdcommissie dankt iedereen voor hun enthousiaste deelname aan deze traditionele wedstrijd.

De wedstrijdcommissie