Candle Cup Lunch 17 december 2019

IMG 0945

Op dinsdag 17 december 2019 had de Damescommissie voor de leden weer een Candle Cup Lunch georganiseerd in samenwerking met Restaurant Mulligan.

Alle dames kwamen opgewekt en feestelijk gekleed naar de club toe, alwaar een prachtig gedekte tafel gereed stond. De damescommissie had nog voor iedereen een kerstwens en een prachtige kerstbal naast het bord gelegd. Het zag er gezellig uit.

Na het welkomstdrankje begaf iedereen zich aan tafel, waarna Martine Pieneman iedereen welkom heette en een praatje hield.

Er waren een aantal dames overleden en die werden op gepaste wijze herdacht.

Tijdens de lunch las Maja Iseger een prachtig kerstverhaal voor: ‘De boer en de kerstman’. Een verhaal waarover nog best wel even nagedacht mocht worden. De boodschap was dat men meestal te snel oordeelt.

Het was een gezellige lunch en iedereen kijkt er met plezier op terug.

Het afgelopen jaar was voor de damescommissie een prima jaar en iedereen heeft weer zin in 2020, waarin wel het een en ander gaat veranderen voor wat betreft de handicaps.

De damescommissie wenst iedereen een mooi kerstfeest toe en een gezellig en sportief 2020.

De damescommissie