Bericht van de Technische Commissie

Afbeelding1

Bericht van de Technische Commissie.

Geachte leden,

Normaal zouden veel teams strijden in de NGF-competitie. Helaas door de Corona Crisis is de competitie net als vele andere sportevenementen komen te vervallen. Ondanks het feit dat wij, net als u, ongetwijfeld dit als zeer jammer ervaren, is het besluit van de NGF zeer begrijpelijk “better safe than sorry” luidt een veel gehoord gezegde. Uiteraard hopen wij dat iedereen deze Corona Crisis veilig doorkomt. Mocht u getroffen zijn, dan wensen wij u van harte een spoedig herstel en veel sterkte toe.

M.b.t. de competitie 2021 blijft ons beleid ongewijzigd. Er zal wederom een oproep geplaatst worden om in te schrijven en wij zullen trachten zoveel mogelijk leden en uiteraard ook nieuwe leden een kans te geven om in competitieverband voor onze golfclub uit te komen.

Voor de prestatieve teams zal het selectiebeleid ongewijzigd zijn.

• Er zal m.b.t. de selectie en teamsamenstelling, met name voor de spelers met een lage handicap, gewogen worden op basis van prestaties geleverd op qualifying wedstrijden en clubkampioenschappen 2020 en de competitieresultaten 2019.
  • Een handicap behaald in het verleden, dan wel niet gerealiseerd via qualifying wedstrijden geeft geen garantie m.b.t. selectie en teamsamenstelling.

De TC zal trachten in navolging van het succesvolle evenement van vorig jaar, wederom een toernooi in te plannen waar onze vrienden en vriendinnen van de selectiespelers een team vormen met een selectiespeler. Na afloop staat natuurlijk weer een borrel en diner te wachten. Uiteraard is dit voor de “vrienden en vriendinnen van” gratis.

Blijf gezond, houd moed en hopelijk snel tot ziens op onze baan.

Namens de Technische Commissie,

Laurens Franken, Martin Meijer, Dick de Vaal en Anthony van der Wilden