Mulligan Cup 2020 groot succes!

logo Restaurant Mulligan

Afgelopen weekend stond de Mulligan Cup op het programma op Golfclub Capelle. In tijden van corona een wedstrijd die gespeeld werd over 2 dagen. Met 106 deelnemers een zeer groot succes te noemen. De regen van zondagochtend leek nog even roet in het eten te gaan gooien, maar met een vertraging van 20 minuten kwam het allemaal toch nog helemaal goed.

Wat was het gezellig, een fruitcocktail bar op Hole 5, een overheerlijke Roti Empanada op 10 en als klap op de vuurpijl een bbq met garnalen op hole 15. Al met al een top weekend met veel gezelligheid, eten, drinken en goed golfspel.

De winnaars van deze prestigieuze wedstrijd werden uiteindelijk een aantal mannen uit Heren 4, Emiel Geelen/Rutger Valentijn/Paul Eland/Nigel Smith, met een netto score van 55.