Verslag Happy Golf

happy golf

Laatste Happy Golf for Starters 2021

Golfclub Capelle samen met Hans von Burg

Ook deze laatste keer hadden wij met Happy Golf enorm geluk!! Want zaterdag 13 november was het wederom een hele fijne dag dat we met elkaar door te baan konden lopen. En dat is precies wat de starters en g-golfers met een ervaren speler hebben gedaan. En daar is Happy Golf om te doen: plezier in golfen.

Acht maanden lang was het enthousiasme van starters zichtbaar en niet alleen door de vele inschrijvingen. Elke keer weer blije deelnemers die met plezier door de baan liepen. Uitleg kregen over de etiquettes en veiligheid in de baan. Na afloop met elkaar een drankje dronken, bitterbal erbij en gezellig konden napraten. En ook elkaar vonden buiten het Happy Golf om, hoe mooi is dat?!

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Het bleek dat onze dag-winnaar óók onze overall winnaar is geworden: Judith Knotters. Nogmaals, van harte gefeliciteerd!!!

En met deze heerlijke middag sloten we dit jaar een mooie reeks af. Echter, zonder de fantastische bereidheid van begeleiders om zich in te zetten voor startende golfers was dit onmogelijk geweest. Dus nogmaals speciale dank aan: Arie van der Linde, Auke de Boer, Carin de Vaal, Carola Olijerhoek, Coos Erdman, George Doughtie, Helena Jansen, Jacqueline van de Berg, Jan Ochtman, Jan ten Raa, Janet de Munnik, Joop Koster, Judith Rutteman, Lenie Beaujean, Marcel de Jong, Mark Miggelbrink, Mieke Nijman, Mike Gallagher, Nelly van Geelen, Norbert de Bruijn, Patrick Rorije, Peter de Munnik, Pim Arts, Quirine van de Gevel en Ruud Erdman!!

Volgend jaar zal er vanaf april weer een nieuwe reeks Happy Golf for Starters zijn. Wij wensen iedereen heel veel golfplezier en graag tot dan!

Met sportieve groet

TEAM HAPPY GOLF