Verslag MEDAL II

210508 tapinstallatie bar

MEDAL II - 9 MEI 2021

De tweede Medal van 2021 kenmerkte zich door grillig weer. Voor het eerst na weken gelukkig weer een aangename temperatuur. De zon, wolken en regen streden om voorrang en alhoewel de wedstrijd niet officieel onderbroken hoefde te worden, zorgde dreigend en rommelend onweer voor wat onrust. Dit alles was terug te zien in de kleding- en attributenkeuze: waar de één in korte broek of rok aantrad, werd de ander in een dikke trui en regenbroek gesignaleerd. Wel een paraplu of juist niet; iedereen kreeg op enig moment zijn “gelijk”.

De verschillen waren zoals altijd ook groot wat betreft de “vorm van de dag” maar het plezier in het spel, die onze clubleden kenmerkt, voerde de boventoon.

Gestart werd ’s morgens vroeg met de B-medal, waarin Huub Fabels en Hubert Janszen op de eerste en tweede plaats eindigden met 43 resp. 39 punten, hetgeen de vraag deed rijzen of het helpt als je voornaam met “Hu” begint. Toch vermoeden wij dat zij deze prestatie vooral aan hun talent en inzet te danken hebben, proficiat Huub en Hubert. Ook willen we Jeffrey Molhoek en Janet de Munnik van harte feliciteren met hun 1e en 2e plaats in de A-medal met prachtige netto scores van 64 resp. 70!

Een drankje na afloop voor de foodtruck van Mulligan kon overwegend in het zonnetje genuttigd worden, terwijl de voortvarende bouw van het nieuwe interieur, het startershuisje en verdere versoepelingen van de coronamaatregelen onderwerp van gesprek waren.

Blij met zoveel enthousiaste deelnemers zien we reikhalzend uit naar de volgende wedstrijden!

Namens de wedstrijdcommissie,

Jacqueline van den Berg en Ruud Erdman