Futureproof Capels Senior Open 2022

logo Futureproof CSO 2020

Kom naar een zonnig Futureproof Capels Senior Open 2022!

De tiende editie van het inmiddels grootste golftoernooi voor senioren-teams in ons land was er vorig jaar één om nooit te vergeten. Een jaar Corona-uitstel, verplaatsen naar oktober en inderdaad teveel regen.

Maar wel een prachtig golffeest op de slotdag zonder golf. Met fantastische winnaars uit het hele land, een uitgelaten sfeer en omlijst door de Koninklijke glans van een onderscheiding die toernooidirecteur Michael Gallagher ten deel viel.

Kortom tegenslag maakt ons sterker en wij nodigen u dan ook van harte uit om met ons te beginnen aan de volgende tien jaar Capels Senior Open…dit keer op de speciaal voor zonnige dagen gereserveerde:

vrijdag 8 tot en met zondag 10 juli 2022

Om het toernooi niet alleen beter maar ook gezelliger te maken is er voor gekozen om de wedstrijden als shotgun in drie dagen te spelen. De starttijd zal niet voor 11 uur zijn en wordt nog nader bekend gemaakt.

U kunt zich vanaf dit moment inschrijven via de website: www.seniorgolfopen.nl

Lees hier verder...