Verslag Happy Golf

Happy Golf for Starters 2022

Zaterdag 10 september was er weer Happy Golf for Starters. De zon scheen en in tegenstelling tot de weerberichten, bleef het droog. De deelnemers liepen met veel blijdschap door de baan.

En daar is het Happy Golf om te doen: met plezier golfen.

Happy Golf is voor startende golfers, zodat ze ervaren waar het ons om te doen is. Zij leren andere starters én leden én de baan kennen. Een aantal spelers was weer terug van weggeweest en dat mocht de pret niet drukken. Er werd vanaf oranje afgeslagen, slagen werden geteld, gezucht en gelachen. “Ik heb een top-flight!” hoorden wij van één van de begeleiders. Hoe leuk is dat? Na afloop nog een drankje op het terras met een bitterbal. Happy Golf for Starters is mede-mogelijk omdat leden als begeleiders meelopen. Zij geven uitleg over de etiquette, veiligheid in de baan en helpen met de telling. Enorme dank dit keer aan: Carola Olijerhoek, Jacqueline van de Berg, Jan ten Raa, Joop Koster, Mark Miggelbrink!

En natuurlijk geen event zonder winnaar. Deze maand is dat Pieter van de Sande, hij mag zich de Happy Golfer van de maand noemen. Van harte gefeliciteerd Pieter!

Wil je ook nog dit jaar meedoen? Dat kan! Het happy event is er nog twee keer: zaterdag 8 oktober en 12 november. Geef je op via deze link. We zien je graag bij Happy Golf for Starters!

Met sportieve groet,
TEAM HAPPY GOLF